Мудрі думки про здоров'я.

     

      Напередодні   Всесвітнього  дня  здоров'я 5 квітня працівники ЦБДЮ провели годину спілкування «Мудрі думки про здоров’я» для учнів 6-В класу КЗ Вінницький ліцей № 10. Школяри дізналися про важливість збереження  здоров'я кожної людини і людства в цілому. У наш час здоров'я — це не відсутність хвороб, а фізична, психологічна, соціальна гармонія людини, її доброзичливе ставлення як до інших людей, так і до навколишнього середовища.

  Діти ознайомились з літературою про здоровий спосіб життя, будову тіла людини, корисне харчування. Бібліотекарі розповіли хлопчикам і дівчаткам, як здоров’я залежить від багатьох чинників: способу життя людини, соціальних , природних умов, спадковості.

  Фізичні вправи потрібно виконувати щоденно, і підлітки  це довели, разом з бібліотекарями продемонстрували найпростіші  вправи саме під час заходу.










 




















 

Коментарі