Літератор потрібного калібру

 

Сьогодні виповнюється 75 років від Дня народження Світлани Алексієвич. Немає потреби представляти докладно цю письменницю. За неї говорять її книги: "У війни не жіноче обличчя", "Цинкові хлопчики", "Чорнобильська молитва", "Останні свідки", "Зачаровані смертю", "Час секонд хенд"...

 30 травня в нашій бібліотеці, з нагоди ювілею письменниці, було проведено творчий портрет «Літератор потрібного калібру». Відвідувачі бібліотеки дізналися факти з біографії Світлани Алексієвич, познайомились з книгами авторки, які є в фонді книгозбірні. А ще слухали уривки з творів і дивились буктрейлери до них.

Книги письменниці перекладені десятками мов, видані мільйонними тиражами... У 2015 році Світлана Алексієвич здобула Нобелівську премію з літератури.

«Я продовжую писати ... Пишу, як вчили мене мої вчителі, як вчила мене моя бабуся, яка в дитинстві читала мені «Кобзаря» Тараса Шевченка напам’ять» – Алексієвич

Коментарі