Ментальне здоров'я: Як подбати про себе?

 

  Всесвітній день психічного здоров'я відзначається 10 жовтня щорічно. Цей день запропонований Всесвітньою організацією охорони здоров'я відзначати задля підвищення рівня обізнаності про проблеми психічного здоров'я та мобілізації зусиль на підтримку кращого психічного здоров'я.

 Бібліотекарі ЦБДЮ  провели бесіду "Ментальне здоров'я: Як подбати про себе?", на яку були запрошені учні КЗ "Вінницький ліцей № 23 6-Г класу. Діти переглянули  такі  пізнавальні відео: "Подбай про себе", "Поговоримо про ментальне здоров'я", презентацію "Психичне здоров'я", робили вправи "Мої ресурси", "Лимон", робили  руханку. Підлітки  дізнались - що таке метальне здоров'я, що  допомагає людині справлятися зі стресом, реалізувати здібності, навчатися та працювати, робити внесок у життя своєї громади.

Ментальне здоров’я є основним правом людини та невід’ємною частиною її загального фізичного стану. Психічний добробут — це основа індивідуальної та колективної здатності ухвалювати рішення, будувати стосунки та формувати світ.





















Коментарі